Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jeżeli kiedyś był taki temat, to przepraszam. Nie wiem, gdzie go szukać.
A pytam, bo mam pierwszy raz taką sytuację. Mam aktywny SMART, muszę zwrócić przedmiot w niewielkiej przesyłce (np. liście). W regulaminie SMART jest napisane, że jeśli wyślę ją na poczcie, mam tę wysyłkę gratis (przysługuje).
Moje pytanie: jak na poczcie w okienku mam to załatwić, by pracownik tradycyjnie nie zażądał opłaty? Jak zaznaczyć, że chodzi o SMART i czy na poczcie to w ogóle skutkuje?
Będę wdzięczny za wyjaśnienie.
Pozdrawiam.
Piotr
Na kopercie piszesz nr zwrotu i panienka z okienka MUSI ci wydrukować etykietę.
Dziękuję. Numer zwrotu poda mi ona na poczcie, prawda? Czyli numer przesyłki?
Klikasz na aukcji ZWROT wypełniasz formularz zwrotu i masz nr zwrotu. Reszta to robota Poczty.
Świetnie. Dzięki za szybkie odpowiedzi. Nie robiłem jeszcze zwrotu w ten sposób.
Pozdrawiam.
Jestem sprzedającym i klienci dzwonili, że na poczcie mieli problemy. Zapisz DOKŁADNIE nr zwrotu (po wypełnieniu formularza) i nie daj się zbyć. Musi ci wydrukować etykietę, bo Ty możesz nie posiadać drukarki laserowej.
Zapamiętam. A na poczcie będę uparty. Rzeczywiście nie posiadam drukarki laserowej. Dziękuję.