anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wysłać na poczcie za darmo zwrot, gdy aktywny SMART?

Amigo_ami
#7 Wielbiciel#

Witam.

Jeżeli kiedyś był taki temat, to przepraszam. Nie wiem, gdzie go szukać. 

A pytam, bo mam pierwszy raz taką sytuację. Mam aktywny SMART, muszę zwrócić przedmiot w niewielkiej przesyłce (np. liście). W regulaminie SMART jest napisane, że jeśli wyślę ją na poczcie, mam tę wysyłkę gratis (przysługuje).

Moje pytanie: jak na poczcie w okienku mam to załatwić, by pracownik tradycyjnie nie zażądał opłaty? Jak zaznaczyć, że chodzi o SMART i czy na poczcie to w ogóle skutkuje?

Będę wdzięczny za wyjaśnienie.

 

Pozdrawiam.

Piotr

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

bruniekbis
#9 Pomysłodawca#

Na kopercie piszesz nr zwrotu i panienka z okienka MUSI ci wydrukować etykietę.

oznacz moderatorów

Amigo_ami
#7 Wielbiciel#

Dziękuję. Numer zwrotu poda mi ona na poczcie, prawda? Czyli numer przesyłki?

 

oznacz moderatorów

bruniekbis
#9 Pomysłodawca#

Klikasz na aukcji ZWROT wypełniasz formularz zwrotu i masz nr zwrotu. Reszta to robota Poczty.

oznacz moderatorów

Amigo_ami
#7 Wielbiciel#

Świetnie. Dzięki za szybkie odpowiedzi. Nie robiłem jeszcze zwrotu w ten sposób. 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

bruniekbis
#9 Pomysłodawca#

Jestem sprzedającym i klienci dzwonili, że na poczcie mieli problemy. Zapisz DOKŁADNIE nr zwrotu (po wypełnieniu formularza) i nie daj się zbyć. Musi ci wydrukować etykietę, bo Ty możesz nie posiadać drukarki laserowej.

oznacz moderatorów

Amigo_ami
#7 Wielbiciel#

Zapamiętam. A na poczcie będę uparty. Rzeczywiście nie posiadam drukarki laserowej. Dziękuję. 

oznacz moderatorów