Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbuję zalogować się na telefonie. Nie pokazują się żadne obrazki do weryfikacji.
Czyściłam już historię wyszukiwania, cookies.
Na komputerze loguję się normalnie.
Pozdarwiam
Kasia
Ekran jest taki sam jak w pierwszym poście, który rozpoczął @iotparts. Poza tym zalogowanie przez nr telefonu też nie jest możliwe, bo nie przychodzi SMS.
@_pajdek_, taki komunikat pojawia się w momencie wpisania kilkukrotnie złego hasła. Skorzystaj z opcji przypomnienia hasła, resetu i zalogowania się ponownie. Daj znać, czy to pomoże. 🙂
Po resecie hasła wszystko jest ok, dziękuję.
Ja mam cały czas ten sam problem - komunikat o błędnym haśle/uzupełnieniu captche, który oczywiście nie wyskakuje. Jest to konto firmowe, jeszcze nie próbowałam zmieniać hasła, bo dostęp do konta ma kilka osób, ale mi się jeszcze ani razu nie udało zalogować.
@YaM_ Jeśli mamy pomóc, potrzebujemy zrzutów ekranu, które będą obrazować tę sytuację i informacji o jakie konto dokładnie chodzi.
@YaM_ Na zrzucie jest informacja, że podajesz błędny login, e-mail lub hasło. Adres mailowy się zgadza, dlatego musisz podawać błędne hasło.
Podaję prawidłowe hasło. Inne osoby logują się dokładnie tym samym hasłem i loginem.
Na przeglądarce pokazuje mi się akurat taki komunikat, ale w aplikacji lub logując się przez telefon mam już komunikat o captchy.
@YaM_ W takiej sytuacji, abym mogła to wyjaśnić, potrzebny mi będzie zrzut lub zdjęcie z komunikatem o captchy.
@YaM_ Dziękuję, poprosiłam już zespoł techniczny o sprawdzenie tej sytuacji.
@YaM_ Według danych z naszego systemu cały czas próbujesz wpisać błędne hasło. Informacja o captcha pojawia się w momencie, kiedy kilkukrotnie próbowałeś zalogować się błędnym hasłem lub loginem/mailem.
To jest aż niemożliwe, ponieważ inne osoby logują się dokładnie takim samym hasłem i loginem. Jutro poproszę kogoś o zmianę hasła i będziemy próbować w ten sposób.