anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zalogować się na allegro gdy pojawia się komunikat o captchy?

iotparts
#8 Zapaleniec#

InkedScreenshot_20210531-065958_Chrome_LI.jpg

 

Próbuję zalogować się na telefonie. Nie pokazują się żadne obrazki do weryfikacji.

Czyściłam już historię wyszukiwania, cookies.

Na komputerze loguję się normalnie.

Pozdarwiam

Kasia

oznacz moderatorów
33 ODPOWIEDZI 33

_pajdek_
#8 Zapaleniec#

Ekran jest taki sam jak w pierwszym poście, który rozpoczął @iotparts. Poza tym zalogowanie przez nr telefonu też nie jest możliwe, bo nie przychodzi SMS. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@_pajdek_taki komunikat pojawia się w momencie wpisania kilkukrotnie złego hasła. Skorzystaj z opcji przypomnienia hasła, resetu i zalogowania się ponownie. Daj znać, czy to pomoże. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

_pajdek_
#8 Zapaleniec#

Po resecie hasła wszystko jest ok, dziękuję.

oznacz moderatorów

YaM_
#7 Wielbiciel#

Ja mam cały czas ten sam problem - komunikat o błędnym haśle/uzupełnieniu captche, który oczywiście nie wyskakuje. Jest to konto firmowe, jeszcze nie próbowałam zmieniać hasła, bo dostęp do konta ma kilka osób, ale mi się jeszcze ani razu nie udało zalogować. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@YaM_ Jeśli mamy pomóc, potrzebujemy zrzutów ekranu, które będą obrazować tę sytuację i informacji o jakie konto dokładnie chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

YaM_
#7 Wielbiciel#

YaM__0-1670918230948.png

 

oznacz moderatorów

YaM_
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@YaM_ Na zrzucie jest informacja, że podajesz błędny login, e-mail lub hasło. Adres mailowy się zgadza, dlatego musisz podawać błędne hasło. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

YaM_
#7 Wielbiciel#

Podaję prawidłowe hasło. Inne osoby logują się dokładnie tym samym hasłem i loginem. 

Na przeglądarce pokazuje mi się akurat taki komunikat, ale w aplikacji lub logując się przez telefon mam już komunikat o captchy. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@YaM_ W takiej sytuacji, abym mogła to wyjaśnić, potrzebny mi będzie zrzut lub zdjęcie z komunikatem o captchy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

YaM_
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@YaM_ Dziękuję, poprosiłam już zespoł techniczny o sprawdzenie tej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@YaM_ Według danych z naszego systemu cały czas próbujesz wpisać błędne hasło. Informacja o captcha pojawia się w momencie, kiedy kilkukrotnie próbowałeś zalogować się błędnym hasłem lub loginem/mailem.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

YaM_
#7 Wielbiciel#

To jest aż niemożliwe, ponieważ inne osoby logują się dokładnie takim samym hasłem i loginem. Jutro poproszę kogoś o zmianę hasła i będziemy próbować w ten sposób. 

oznacz moderatorów