Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam prawie rok temu telefon. Zaczął się psuć,chciałam go zareklamować,jednak nie ma żadnego kontaktu ze sprzedającym.Moglabym teoretycznie oddać go do naprawy,jednak gwarancja obejmuje moje uszkodzenie.Sprzedajacy Nie odbiera telefonu,nie odpowiada na maile.Co mogę zrobić??
@karolabu W sprawie reklamacji i kontaktu ze sprzedawcą poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiednie ponaglenie i jeśli jest jeszcze na Allegro, powinien zająć się Twoją reklamacją.
Nie składaj reklamacji na podstawie gwarancji, złóż sprzedawcy pisemną reklamację na podstawie obowiązkowej rękojmi, to zazwyczaj bardziej korzystna dla kupującego opcja.
Poczytaj o rękojmi; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/