Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam chciała zapytać jak złożyć reklamacje za zakupimy towar gdy sprzedawca nie prowadzi już sprzedaży internetowej?>>>
@marsied W mailu potwierdzającym zakup powinnaś otrzymać informację o sposobie składania reklamacji oraz adresie do wysyłki.
@marsied nawet jeśli sprzedający nie ma już aktywnych ofert to odpowiada za towary, które sprzedał. Napisz proszę do niego korzystając z Centrum wiadomości. Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi, a od zakupu nie minęło jeszcze 180 dni, załóż dyskusję, jeśli minęło więcej czasu napisz proszę do nas tutaj 🙂
@marsied Ale kupiłeś tu na Allegro od tego sprzedającego, napisz coś więcej kiedy był zakup, ale jak minęło 180dni to możesz napisać tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...