Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem. Złożyłam zamówienie a nie mam jak skontaktować się ze sprzedającym żeby zrezygnować z zamówienia
Wyślij mu wiadomość mailową, wklejając screena z momentu płatności/zakupu lub pisząc jako odpowiedź na maila, którego otrzymałaś jako potwierdzenie zakupu lub pisząc wiadomość jako pytanie do sprzedającego - podając dane z momentu zakupu. Szybki mail pomoże Ci udowodnić rezygnację, gdyby ew. sprzedawca później jednak wysłał towar.
Już mu pisałam przez allegro. Zero kontaktu ani telefonicznego ani mailowego
Jeżeli napisałaś maila z wyraźną rezygnacją z zakupu, to teoretycznie nie masz się czym przejmować. Żadna wiadomość, która została wysłana do sprzedawcy za pośrednictwem Allegro nie powinna zostać bez odpowiedzi, ale sprzedawca ma 24h na udzielenie odpowiedzi, im dłużej zwleka, tym więcej punktów traci w statystyce sprzedaży Allegro. Dodatkowo, gdyby nie odpowiadał, a Ty np. opłaciłaś zamówienie i chcesz zwrotu pieniędzy, to po chyba 24 h od złożenia/opłacenia zamówienia możesz mu założyć dyskusję i wtedy ma 24h na odpowiedź, inaczej włączy się Allegro i pomoże zdyscyplinować sprzedawcę.
Spokojnie... luzik... 24h to czas na wysłanie, a gdzie czas na doręczenie, ewentualną rezygnację z odbioru, zwrot przesyłki do sprzedającego itd.
Już miałem takiego klienta co wyklikał na allegro zwrot i po 10 min. dzwonił gdzie jego pieniądze bo na koncie ich nie ma.
Mi chodzi tylko o odstąpienie od złożonego zamówienia. Akurat paczka była za pobraniem więc nic nie straciłam. Ale w końcu dodzwoniłam się do państwa. Poszło bez problemu
Jak za pobraniem to nie musisz odbierać,.. tylko licz się z tym, że u danego sprzedawcy już nic nigdy nie kupisz.
Zastrzeżony fakt że musiała bym opłacić odesłanie