anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zwrócić produkt do sprzedawcy, który uznał reklamację.

zalesianin
#7 Wielbiciel#

Zreklamowałem wadę produktu po blisko roku od sprzedaży. Mam odesłać produkt. Jaki jest reklamacyjny tryb wysyłki do sprzedającego takiego produktu ?

Zakup w ramach Smart, wysłka pewnie też, ale gdzie znajdę tryb postępowania i generowania etykiety/kodu do paczkomatu?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

az1rael
#21 Demiurg#

Nadaj czym chcesz byle dobrze spakój. Zachowaj kwit nadania i wyślij sprzedawcy zdjecie kwitu i kosztu odesłania przez allegro wraz z nr konta do zwrotu tego kosztu.

oznacz moderatorów

zalesianin
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za podpowiedź

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@zalesianin napisz do sprzedawcy aby wysłał kuriera lub wygenerował Ci etykietę nadawczą. Lub jak pisze az1rael

oznacz moderatorów

zalesianin
#7 Wielbiciel#

Dziękuję.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@zalesianin Napisz ze  zgodnie z prawem to Ty jako kupujący udostępniasz przedmiot do reklamacji, więc albo się dogadacie i np, wysyła kuriera, doje Ci etykietę.

oznacz moderatorów