Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zreklamowałem wadę produktu po blisko roku od sprzedaży. Mam odesłać produkt. Jaki jest reklamacyjny tryb wysyłki do sprzedającego takiego produktu ?
Zakup w ramach Smart, wysłka pewnie też, ale gdzie znajdę tryb postępowania i generowania etykiety/kodu do paczkomatu?
Nadaj czym chcesz byle dobrze spakój. Zachowaj kwit nadania i wyślij sprzedawcy zdjecie kwitu i kosztu odesłania przez allegro wraz z nr konta do zwrotu tego kosztu.
Bardzo dziękuję za podpowiedź
@zalesianin napisz do sprzedawcy aby wysłał kuriera lub wygenerował Ci etykietę nadawczą. Lub jak pisze az1rael
Dziękuję.
@zalesianin Napisz ze zgodnie z prawem to Ty jako kupujący udostępniasz przedmiot do reklamacji, więc albo się dogadacie i np, wysyła kuriera, doje Ci etykietę.