Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
Dokonałam zakupy na allegro dla kogoś jednak ta osoba rozmyśliła się i chciałam anulować zakup. Gdy wyświetliłem szczegóły danego zakupu nie było opcji "anuluj zakup" a tylko "zwróć". Przeczytałam że w ten sposób też można dokonać zwrotu zakupu (status przesyłki cały czas był jako opłacony zakup, bez numeru przesyłki itp, status się nie zmienił). Na końcu jednak formularz prosi mnie o wybrajie metody zwrotu: inpost, dpd itp. Co powinnam wybrać skoro produkty nie zostały wysłane?
@moniq_90 wystarczy sama zgłoszenie zwrotu nie musisz wybierać metody zwrotu.bw ostateczności wybierz wysyłkę własną.
To klikaj zwrot, jak sprzedajacy jeszcze nie wysłał to wg Allegro ma 2dni na zwrot środków a wg prawa 14dni max,