Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
5 lutego złożyłam zamówienie na Karmę dla psa, która miała zostać dostarczona w przeciągu 3 dni roboczych. Po 4 dniach od zakupu napisałam wiadomość do sprzedającego z pytaniem kiedy nastąpi wysyłka karmy, niestety do dzisiejszego dnia nie dostałam żadnej odpowiedzi ponadto zauważyłam, że Sprzedający nie ma już żadnych ofert na platformie. 10 lutego zgłosiłam zwrot zakupionej karmy (ponieważ nie miałam już opcji anuluj zakup) do dziś nie dostałam również informacji od Sprzedającego, iż przyjął rezygnacje z zakupu i zwróci pieniądze za zakup. Jako status zwrotu mam w dalszym ciągu "zwrot zgłoszony", niestety nie mogę zwrócić towaru ponieważ nie został on wysłany więc go nie posiadam, w związku z tym chciałabym zapytać jak w takim przypadku powinno się postąpić, czy platforma Allegro wesprze w kontakcie ze Sprzedającym aby wyjaśnić zaistniałą sytuacje i kiedy mogę liczyć na zwrot pieniędzy za zakup, który nie został wysłany.
Tak, zacznij od otwarcia dyskusji, tu sprzedający ma 24godz. na odpowiedź: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@
@Client:45530703 sprzedajacy ma do 14dni od dnia zgloszenia zwrotu na oddanie kasy tam skad wyszla