anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zwrócić zamówienie i odzyskać za nie pieniądze?

Client:49328260
#7 Wielbiciel#

Kupiłem butyi, które popsuły się w niecałe dwa tygodnie, ale zacząłem je nosić po około 10 dniach od zakupu, gdy się zepsuły, przestałem je nosić, korespondując ze sprzedawcami na allegro, mam też życie, w którym coś robię, Interesuje mnie nie tylko zwrot butów, w efekcie czas na oficjalny zwrot zgodnie z prawem minął, ale co zrobić, ponieważ buty są podarte, sprzedawca sprzedaje towar niskiej jakości i chowa się za prawem, nie chce zwrócić pieniędzy, zrobiłem wszystko tak jak powiedział sprzedawca, wypełniłem formularz i wysłałem paczkę pod wskazany adres na koszt sprzedającego, ponieważ to jego wina, że ​​sprzedaje towar słabej jakości, o czym p. Klaudia bardzo się zdenerwowała, w efekcie firma odesłała mi buty z powrotem, oświadczając mi, że działają w ramach prawa i żebym skontaktował się z allegro

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

Jak buty się zepsuły to nie robi się zwrotu tylko składa reklamację,Ale jak zrobiłeś zwrot i zakup był od firmy i w określonym 14dniachodstąpileś od umowy zakupu to sprzedający musi przyjąć zwrot, zacznij od otwarcia dyskusji: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

Reklamacja produktu - czego możesz żądać?

Na złożenie reklamacji masz czas dwóch lat od zauważenia niezgodności towaru z umową. Ten termin nie dotyczy jednak produktów żywnościowych - wówczas na zgłoszenie reklamacji masz 3 dni od momentu kupna produktu w przypadku, gdy towar był odmierzany i nie był zapakowany w sposób mogący zapobiec uszkodzeniu lub zepsuciu.

Czego możesz w pierwszej kolejności żądać od sprzedawcy? Przede wszystkim naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową. Wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą pokrywa sprzedawca. W przypadku sprzedaż na odległość - również koszty wysyłki.

Na mocy nowej ustawy o prawach konsumenta, sprzedawca nie ma ściśle określonego terminu ustosunkowania się do reklamacji złożonej przez klienta. Jeśli jednak klient zażądał obniżenia ceny towaru o konkretną kwotę, wymiany wadliwego produktu lub usunięcia wady, a w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkował się do tego - reklamacja zostaje uznana za uzasadnioną.

 

oznacz moderatorów