Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zamówiłem 4 przedmioty, sprzedający wysyłał je z odstępem co 2dni , odebrałem dwa, jeden jest w paczkom, jeden nie wysłany.Chcę zwrócić wszystkie.
Zakup opłacony z góry , w ramach Smart. Miały być akumulatory "nowe" są używane-zdegradowane, po przetestowaniu tych które dotarły nie chcę tych które jeszcze nie dotarły. Te 2 które mam w ręce, zwrot jest jasny - wypełniam formularz zwrotu. Natomiast nie chcę już odebrać tego który dziś czeka w paczkomacie oraz nie chcę wysyłki kolejnego, jak w tym wypadku zrobić aby system allegro zaliczył zwrot , czy muszę wypełniać formularz? wygenerują się etykiety ale przecież nie będzie odsyłki.
Proszę kogoś doświadczonego o odpowiedź.
Pozdrawiam.
@alleja77 odbierz i zgłoś sprzedawcy niezgodność z opisem ,to jedyna poprawna droga w tym przypadku .
Jesteś pewny/a ? bo to podchodzi pod oszustwo i po prostu obawiam się odebrać kolejnych paczek. Został mi wysłany zniszczony mechanicznie akumulator(nie była to szkoda transportowa) , dodatkowo uszkodzony, zużyty elektrycznie niezależnie od uszkodzenia mechanicznego, drugi też zużyty. Podkreślam że kupiłem to jako "fabrycznie nowe" . Jak odbiorę kolejne mogę mieć problem ze zwrotem , słowo przeciwko słowu w ewentualnym sporze.