anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jest po terminie a nadal nie dostałem zwrotu pieniędzy za anulowany zakup.

Client:46514789
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca nie odbiera telefonu również z własnej strony internetowej, nie odpisuje na wiadomości. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46514789 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:46514789
#7 Wielbiciel#

6625556173

oznacz moderatorów

Client:46514789
#7 Wielbiciel#

Temat zamknięty. To był mój błąd. Zakup był z innego konta o czym zapomniałem i też tam wrócił zwrot. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Trzeba dyskusję z sprzedawcą prowadzić przez Allegro, pomaga pracownik, sprzedawca musi w ciągu 24 godz odpowiedzieć:https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 Dyskusję po anulowaniu? Poza tym ze sprzedawcą, nie z.

oznacz moderatorów