anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kłamstwo sprzeajacego

MAMY ROZWIĄZANIE!
agerynka
#7 Wielbiciel#

Rano o 9.10 dostałam meila, od strony Bonito, że przesyłka jest w drodze chociaż z Waszej strony , że jest w przygotowaniu. Dopiero teraz o 16:43 Bonito napisało, że została wysłana przesyłka? Tylko dlatego wybrałam Bonito, bo zależało mi na czasie. Tak nie można kłamać o wysłaniu? 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
Halfrunt
#19 Nestor#

Taaaak? Nie można kłamać 

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@agerynka Chaos nie sprzyja komunikacji. Kiedy kupiłaś, jaka była informacja kiedy sprzedający wyśle , moze kurier dopiero teraz odebrał od Bonito ( nie ma znaczenia czy o 12 czy 16 i tak idzie przez przeładunek), czego i od kogo oczekujesz?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
agerynka
#7 Wielbiciel#

Napiszę to tu, ale niech to też będzie odpowiedź dla innych, oczekuję, że będzie mi lżej, że przepłaciłam za książki ( mogłam wybrać tańszą ofertę), bo za bardzo się wkręciłem w ten przewidywany czas. Myślę, że po prostu uwierzyłam, że u mnie taki będzie, bo źle zrozumiałam, wiadomość od Bonito, że przesyłka "jest w drodze". Dla mnie jest w drodze oznacza jest po prostu wysłana. Na przyszłość jak mi ktoś napisze , że coś jest w drodze, to będzie znaczyć, że po prostu zobaczył moje zamówienie a nie wysłał. Podsumowując nie powinno się wysyłać kupującemu wiadomości, że przesyłka jest w drodze jak się jej nie wysłało, to wszystko.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@agerynka Co mówi śledzenie na stronie przewoźnika?

oznacz moderatorów
agerynka
#7 Wielbiciel#

Nie powinno się wysyłać kupującemu wiadomości, że przesyłka jest w drodze jak się jej nie wysłało, to wszystko. Oczywiście wybrałam ObeBox, bo liczyłam, że tym konkurują z konkurencją, że szybciej dostarczają. Na przyszłość już wiem, żeby nie sugerować się przewidywanym czasem i nie przepłacać za zamówienie. Musiałam się po prostu wygadać

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

ale co Ty piszesz?

do kogo piszesz?

do Bonito?

do nas?

do Allegro?

pisz do Bonito skoro oni są sprzedawcą.

poza tym przesyłkę wysłano, tak? to o co chodzi?

mail z 9.10 prawdopodobnie informowal, ze sprzedawca wygenerował list przewozowy, nadał numer a o 16 przyjechał kurier i ją zabrał. jeśli nie wybrałaś One, to jutro możesz ją dostać

oznacz moderatorów
agerynka
#7 Wielbiciel#

Nie powinno się wysyłać kupującemu wiadomości, że przesyłka jest w drodze jak się jej nie wysłało, to wszystko. Oczywiście wybrałam ObeBox, bo liczyłam, że tym konkurują z konkurencją, że szybciej dostarczają. Na przyszłość już wiem, żeby nie sugerować się przewidywanym czasem i nie przepłacać za zamówienie. Musiałam się po prostu wygadać.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A pokaż nam link do oferty, bo czas dostawy pokazywany przez Allegro może się różnić od czasu oferowanego przez sprzedającego.

oznacz moderatorów
agerynka
#7 Wielbiciel#

Nie powinno się wysyłać kupującemu wiadomości, że przesyłka jest w drodze jak się jej nie wysłało, to wszystko. Oczywiście wybrałam ObeBox, bo liczyłam, że tym konkurują z konkurencją, że szybciej dostarczają. Na przyszłość już wiem, żeby nie sugerować się przewidywanym czasem i nie przepłacać za zamówienie. Musiałam się po prostu wygadać

oznacz moderatorów