Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc już prawie 2 tygodnie temu moja paczka została uznana za zaginioną. Co ze zwrotem pieniędzy nikt w tej sprawie nie próbuje mi pomóc ? Czy mogę to zgłosić gdzieś jako oszustwo ?
@Client:35184296 Podaj numer zamówienia lub numer paczki.
Prawo do reklamacji z tytułu zaginięcia przesyłki przysługuje nadawcy, chyba że zrzeknie się on swoich praw na rzecz adresata.
Jeżeli chodzi o terminy to:
- reklamację z tytułu zaginięcia przesyłki składamy nie wcześniej niż następnego dnia, po upływie którego przesyłkę uznaje się za zaginioną. Praktycznie we wszystkich firmach jest to 30 dni. Wyjątkiem jest uznanie przesyłki za zaginioną przed upływem tego terminu.
Na rozpatrzenie reklamacji przewoźnik ma do 30 dni. Następnie w razie uznania reklamacji ma on do 30 dni na wypłatę odszkodowania.