Kiedy otrzymam zwrot środków za anulowane zamówienie?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19.06 zamówiłam rowerek, 20.06 anulowalam zamówienie ponieważ się rozmyslilam. Zwrot powinnam dostać do 4.07 ale nie dostałam. Co teraz?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:90834646 Najpierw dyskusja, odda szybko: https://allegro.pl/dyskusje/nowa możesz także po 14 dniach od zakupu złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę otworzyć dyskusji, piszę że towar został anulowany

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W wiadomości 5.07 sprzedający odpisał mi " platforma jest przetwarzany" nie bardzo wiem co to znaczy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:90834646 poprosiłam o wysłanie e-maila do sprzedającego z przypomnieniem o zwrocie dla Ciebie. Pewnie odpowiadając korzystał z translatora i chciał napisać, że zwrot jest przetwarzany, ale nie widzę go na Twoim koncie, więc dostanie od nas przypomnienie. Gdybyś za kilka najbliższych dni go nie otrzymała daj proszę znać.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze dziękuję bardzo za pomoc, mam nadzieję że jednak odda pieniądze 👍👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:90834646 Po anulowaniu zakupu niestety nie otworzysz Dyskusji, Allegro blokuje ją niesłusznie moim zdaniem w takich sytuacjach i utrudnia odzyskanie pieniędzy. Poproś o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Jeżeli to nie rozwiąże problemu, złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia To spowoduję, że szybko wpłatę odzyskasz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobrze dziękuję za pomoc. Wychodzi na to że będę musiała skorzystać z Programu ochrony kupujących.