anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie?

mariusz_bolek
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu należności do transakcji  nr11365917482

Identyfikacja płatności: 40574b51-7640-11ec-a8b8-e52486ce9a36

Sprzedający poinformował że należność nie wpłynęła na jego konto i jest w Państwa gestii

Proszę o informację kiedy mogę spodziewać się zwrotu

Pozdrawiam

Mariusz [edycja]

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mariusz_bolek Cześć. Twoja płatność trafiła na konto sprzedającego w Allegro Finanse. W tym przypadku rozpocznij Dyskusję: https://allegro.pl/dyskusje/nowa.

Jeśli sprzedający wciąż będzie twierdził, że nie otrzymał Twojej płatności, poproś o wypowiedź w dyskusji pracownika Allegro.  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli masz w zakładce: moje zakupy, status płatności" płatność zakończona" to z pewnością środki wpłynęły na konto sprzedającego.

oznacz moderatorów