Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu należności do transakcji nr11365917482
Identyfikacja płatności: 40574b51-7640-11ec-a8b8-e52486ce9a36
Sprzedający poinformował że należność nie wpłynęła na jego konto i jest w Państwa gestii
Proszę o informację kiedy mogę spodziewać się zwrotu
Pozdrawiam
Mariusz [edycja]
@mariusz_bolek Cześć. Twoja płatność trafiła na konto sprzedającego w Allegro Finanse. W tym przypadku rozpocznij Dyskusję: https://allegro.pl/dyskusje/nowa.
Jeśli sprzedający wciąż będzie twierdził, że nie otrzymał Twojej płatności, poproś o wypowiedź w dyskusji pracownika Allegro.
Jeżeli masz w zakładce: moje zakupy, status płatności" płatność zakończona" to z pewnością środki wpłynęły na konto sprzedającego.