Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kontaktowałem się ze sprzedającym o zwrot pieniędzy niestety nie mam odpowiedzi co dalej robić?
@Client:109050494 możesz założyć dyskusję, a jeśli sprzedający nie odpowie to po 24h poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Jeżeli kontakt ze sprzedającym jest utrudniony albo niemożliwy to otwierasz dyskusję, ale pytanie czy minął czas zwrotu środków przez sprzedającego? ma 14dni od czasu odstąpienia od umowy zakupu.
zakładając że sprzedający to firma, to na zgłoszeni zwrotu masz 14 dni od daty dostarczenia towaru i kolejne 14 dni na odesłanie po zgłoszeniu zwrotu, zwrot zgłaszasz przez zakładkę zakupy i ponosisz jego koszt jeśli to nie był zakup ze smartem lub masz darmo ze smartem w pewien z góry określony sposób. Sprzedawca ma 14 dni na zwrot kasy od dnia zgłoszenia zwrotu ale może wstrzymać się do dnia dostarczenia paczki i przyjęcia zwrotu. Jeśli sprzedawca nie jest firmą a osobą prywatną to wcale nie musi przyjmować zwrotów (tacy są na AL) i powinieneś mieć taką informację w zakładce zwrotu w ofercie AL, jeśli było info to jeśli sprzedawca się nie zgodzi na przyjęcie zwrotu to nie i koniec tematu.
Ja tu widze, ze mamy jasnowidzów.
Nie wiadomo za co zwrot ale... wiadomo, ze jest 14 dni... LOL 😄
Kolejny przyklad jak to autor wątku nie potrafi sklecic poprawnie tematu 😶