Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupiłam blender przez allegro. Niestety zepsuł się. Przesłałam sprzedającemu zdjęcia w wiadomości (stopione plastiki), ale był bardzo utrudniony kontakt - jedna wiadomość dziennie. Po dwóch lub trzech dniach otworzyłam dyskusje. Tam na podstawie zdjęć sprzedający poprosił o przesłanie do niego towaru celem przesłania sprzętu do producenta. Kto w takiej sytuacji ponosi koszt wysyłki towaru? Zamawiałam z usługą Smart i dalej posiadam aktywną usługę w koncie.
@Client:43640070 darmowy zwrot w ramach Allegro Smart! jest możliwy przez 14 dni od otrzymania towaru. Po tym czasie wygenerowanie darmowej etykiety nie jest możliwe. W przypadku reklamacji koszt odesłania towaru do sprzedającego ponosi sprzedawca (przy roszczeniu wymiany/naprawy). Może także przesłać ci wygenerowaną etykietę lub odebrać towar. Jeżeli Twoim roszczeniem jest zwrot środków, ty pokrywasz koszt przesłania towaru do sprzedającego. Zachęcam też do skorzystania z opcji [poproś o pomoc allegro], która jest dostępna w dyskusji, jeśli pojawiły się problemy w porozumieniu ze sprzedawcą 🙂
Dziękuję, poprosiłam o pomoc w dyskusji. Zależy mi na wymianie, ale faktycznie ze sprzedającym ciężko się porozumieć.
@Client:43640070 jedno z dwóch
1 oplacasz wysyłkę i na podstawie dowodu oplaty przedstawionemu sprzedawcy w dyskusji on ci zwraca ten koszt na konto
2 prosisz sprzedacę o przyslanie oplaconej etykiety w. Pdfie drukujesz i nadajesz
Przeczytaj sobie najpierw instrukcję obsługi blendera i warunki gwarancji.
Stopione plastiki - to są sprzęgła, łączące blender z końcówką miksującą. Ulegają one zniszczeniu w przypadku przeciążenia blendera lub niewłaściwego dokręcenia nasadki.
Są to elementy więc "zużywające się" z powodów wskazanych powyżej. Serwis najprawdopodobniej odrzuci taką reklamację. Należy dokupić odpowiednie sprzęgła i zwracać uwagę przy montażu końcówek miksujących.