Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot w Chinach (NUMER ZAMÓWIENIA d92dab82-5781-11ed-874e-dfa53c7a2fb1), był opóźniony i nadal go nie otrzymałem, choć Sprzedawca twierdzi - na podstawie jakichś danych z systemu kurierskiego, że towar mi dostarczono. Ja jednak nie otrzymałem towaru, a nie wiem, która firma kurierska miała go dostarczyć w Polsce. Gdybym wiedział, to mógłbym namierzyć kuriera.
Jestem "w kropce"
@sylsam Generalnie za dostawe odpowiada sprzedawca. Musisz o to wszystko zapytać sprzedającego. W statusie zamówienia powinieneś mieć numer przesyłki i jej tracking.
Kiedy według jego systemu trackingowego paczkę dostarczono niby, ale ja jej nie mam.
@sylsam Dzisiaj nasz pracownik wypowiedział się w dyskusji, którą prowadzisz ze sprzedającym, więc poczekaj proszę jeszcze na odpowiedź i postępuj według naszych instrukcji.