Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam jakiś czas temu czajnik, chciałabym zgłosić reklamację z tytułu rękojmi, ponieważ czajnik przecieka. Sprzedawca każe mi odesłać czajnik na własny koszt. Czy ma do tego prawo?
@Client:38046932 po uznaniu reklamacji sprzedawca ma obowiązek pokryć ten koszt .
@Client:38046932 Tak, urządzenie odsyłasz na swój koszt. Sprzedający zwróci Ci pieniądze za wysyłkę (czyli pokryje koszty przesyłki w obie strony), kiedy reklamacja zostanie uznana. 🙂
@Client:38046932 Tak ma do tego takie prawo, zawsze odesłanie to koszt kupującego, dopiero po rozpatrzeniu reklamacji sprzedajacy zwraca Ci koszt odesłania, może także odebrać towar we własnym zakresie sprzedajacy.