Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kto pokrywa koszty wysyłki przedmiotu do serwisu w przypadku reklamacji produktu? Sprzedający karze mi wysłać kupiony przedmiot na serwis i ja muszę pokrywać koszty wysyłki. Czy Sprzedający nie powinien pokryć kosztu przesyłki skoro przedmiot jest na gwarancji ?
@ola96k jeśłi oddajesz przedmiot na gwarancji doczytaj co pisze w karcie gwarancyjnej. Tam są opisane wszelkie warunki gwarancji
@ola96k A dlaczego Ty masz odsyłać przedmiot do serwisu ? Sprzedający powinien wysłać do Ciebie kuriera po odbiór > i to sprzedający wysyła do serwisu. Tak miałem z kupionym odkurzaczem, który po 2-óch m-cach stracił moc ssania. Kurier odebrał i przywiózł > dokumenty przewozowe też miał.
@ola96k Składaj reklamację z tytułu rękojmi wówczas za towar odpowiada sprzedający: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/ nawet jak już chcesz reklamacje składać jako gwarancja to nie musisz tego robić u producenta tylko u sprzedającego. Oczywiście koszty wysłania na reklamacje ponosisz ty a sprzedający ci je zwraca u uznaniu reklamacji. A ile czasu minęło od zakupu?