Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam towar ktory okazał sie wadliwy, zgłosiłam zwrot formularzem allegro i odesłałam za darmo przez allegro smart. Kupujący odesłał do mnie z powrotem ten sam sprzęt twierdząc że towar jest sprawny. Allegro w dyskusji zarządziło odesłanie towaru i zwrot środków na moje konto. Kto ponosi koszt tej drugiej przesyłki zwrotnej ?
@DORISHIRSZ zwracasz na swój koszt 😞 jedną darmową wysyłkę już wykorzystałeś 🙂
Allegro może se żądać, sprzedawca rozpatrzył reklamację odrzucił bo produkt jest sprawny, więc jak chcesz zwrócić - odstąpić to na swój koszt 🙂
A ja bym taka pewna nie była. Ona podobno zgłosiła zwrot to prawnie powinien obniżyć kwotę za nie działający towar i zwrot przyjąć xD. A potem allegro niech płaci project za błędy swojego formularza...
I to jest poważna zagadka. Przy zwrocie koszt ten pokrywa kupujący. Przy reklamacji koszt ten również pokrywa kupujący ale po jej uznaniu sprzedający ma obowiązek pokryć koszt zwrotu. Jeśli to ma być zwrot to wygląda na to, że Ty. Tu wygląda jakby odrzucił reklamację i odesłał. Swoja drogą ciekawe że kasy na odesłanie nie wołał.
Ogólnie allegro jak zwykle narobiło zamieszania. "Zakupiłam towar ktory okazał sie wadliwy, zgłosiłam zwrot formularzem allegro i odesłałam za darmo przez allegro smart"- takiego potworka tylko oni mogą wyprodukować. I teraz nie wiadomo jak na to patrzeć. A przecież zasady są proste:
Nie podoba się to zwracasz ale w stanie nienaruszonym, nie gorszym niż gdybyś poszła do sklepu obejrzeć.
Nie działa to nie zwracasz (bo Ci sprzedawca odliczy koszty obniżenia wartości przedmiotu ) tylko reklamujesz. A Ty zrobiłaś jedno i drugie i nie wiadomo w sumie co. Mogłoby kiedyś allegro tego swojego gniota poprawić, bo to... no brakło mi grzecznych słów, wstaw sobie co chcesz w miejsce kropek.