anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto ponosi koszty uciążliwego pakowania reklamowanego towaru ?

Client:53271247
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, sprzedawca uznał reklamację stołu i zamówił kuriera DPD. Aby bezpiecznie zapakować stół do przysłanych przez sprzedawcę kartonów poniosłam konkretne koszty : metry folii bąbelkowej, pianki i taśm; o godzinach pracy w pocie nie wspomnę, czy mam prawo domagać się zwrotu poniesionych kosztów zapakowania towaru ? pozdrawiam

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Halfrunt
#20 Guru#

nie przesadzasz?

równie dobrze możesz policzyć stawki 10 pracowników wykonujących to zadanie przez kilka dni. 

a domagać się możesz i dostawy księżyca. 

oznacz moderatorów

Client:53271247
#1 Nowicjusz#

Nie przesadzam, stół został zapakowany do trzech kartonów i ważył 60 kg

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ty, przecież kurier nie zapakuje.

oznacz moderatorów

Client:53271247
#1 Nowicjusz#

No właśnie

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:53271247 Reklamowany produkt odbiera sprzedawca na swoje ryzyko , było się dogadać z nim  w tej kwestii zanim podjęłaś się pakowania  ,teraz to woda po kisielu .

oznacz moderatorów

Client:53271247
#1 Nowicjusz#

Celne spostrzeżenie

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:53271247  No  dobrze, jeśli masz jakieś paragony czy faktury na zakupione  opakowanie to możesz wystąpić do  sprzedającego o zwrot kosztów.  Jeśli potrafisz napisać jakiś kosztorys - kalkulację to możesz doliczyć koszty robocizny, w granicach rozsądku.  Jeśli to dyskusja Allegro to masz prawo domagać się zapłaty, ale jeśli już nie ma dyskusji to pozostaje wezwanie do zapłaty i ewentualnie droga sądowa.

A tak przy okazji,  gdzie jest opakowanie w którym ten stół był przysłany?

oznacz moderatorów