Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem produkt, który miał być dziś u mnie, ale nadal nie został wysłany. Czy mogę kliknąć "Zwróć zakup" żeby otrzymać zwrot pieniędzy? Produkt widnieje w systemie jako gotowy do wysłania od soboty. Kupiłem go u tego dostawcy wyłącznie z uwagi na szybki termin realizacji zamówienia. Teraz znalazłem produkt niedaleko mnie i nie chcę dłużej czekać.
@Pijar niby tak , niby nie , allegro nie widzi problemu ,aby użyć ten przycisk w takiej sytuacji , ale prawnie jest nieco inaczej .
Niektórzy tak robią ale potem można się spotkać z problemem jak do zwrotu kasy będziesz miał zwrócić zakup... Ja bym spróbowała napisać do sprzedającego przez allegro i go powiadomić o rezygnacji wtedy masz podpórkę jakby jednak wysłał i się burzył o zwrot za wysyłkę. A jakby wysłał to bierzesz i normalnie zwracasz. Niestety do dwóch tygodni może Ci przyjść poczekać na zwrot kasy. Nie radzę praktykować nie odbierania, bo wtedy większość firm nalicza drugą opłatę za przesyłkę i się robi mała wojna kto ma za to zapłacić.
Co do terminu wysłania to tu dużo miesza allegro. To co się pokazuje na zielono pod ceną to ich "zamieszanie". Przykładowo takie coś to od allegro:
A to od sprzedającego z tej samej aukcji. Wychodzi dostawa dzień później albo nawet 2 jak się inpost będzie guzdrał... Zawsze dobrze wejść w dostawę i płatność i sprawdzić jaki czas naprawdę sprzedający zadeklarował.
@mdrogeria , @kaliszaneczka-x dziękuję za podpowiedzi! rzeczywiście wygląda na to, że będę musiał cierpliwie poczekać; dobrze wiedzieć, że lepiej nie ufać tym podpowiedziom Allegro co do terminu dostawy, ech 😞 To już któryś raz, że mam taki kłopot z teminami dostaw. Przeważnie jednak wszystko dzieje się bez trudności. Myślę też, że wybrałem niewłaściwego sprzedawcę. Firmuy, które sprzedają wszystko - od opon po etui na notebooki – zazwyczaj są zapowiedzią kłopotów. Dzięki raz jescze!