anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem produkt przez pomyłkę prawidła drewniane - nie chcę tego produktu

Client:81419105
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

exoryna
#14 Krzewiciel#

No i? Jakies pytanie masz? 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:81419105 

Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;

 

  1. Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też zwyczajnie, zgodnie z przepisami, wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.

Jeśli nie płaciłeś, w trzeciej opcji nie podajesz numeru konta do zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:81419105 zerknij tutaj i dowiedz się, jak możesz odstąpić od umowy.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów