Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie minął czas i sprzedawca nie może Ci niczego kazać. Na reklamację wad i niezgodności z opisem masz 2 lata, a nie 14 dni. 14 dni jest na darmowy zwrot bez podania przyczyny. Odsyłasz wadliwy towar w ramach reklamacji z rękojmi do sprzedawcy na jego koszt, a on musi Ci oprócz wymiany towaru lub zwrotu jego ceny zwrócić też koszt odesłania. Jeśli tego nie zrobi, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro.
Dziękuję za odpowiedź
@justynal137 Przeczytaj, może się przyda: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Zapytaj czy masz wysłać czy podeśle swojego kuriera, jest to reklamacja a nie zwrot. Zawsze masz pomoc ze strony Allegro poprzez dyskusję: https://allegro.pl/dyskusje/nowa