Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zakupiłem u Sprzedawcy prostownice dla Kobitki i nie stety po roku czasu strzeliła, wchodząc na aukcje osoby która sprzedawała, nie ma juz oferty,więc nie wiem na ile była gwarancja, zakładm że na 24 miesiące, pisze do Sprzedawcy i cisza. Co mogę w tej sytuacji zrobić? miał ktoś podobny problem? albo wie jak rozwiązać temat? Z góry dziękuje
napisz przez formularz lub chat tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
@Bialy-801 Nie zwracaj uwagi na gwarancję. Jeśli to był towar nowy, zawsze sprzedawca odpowiada za przedmiot przez 2 lata z rękojmi. Przy reklamacji powołuj się na rękojmię - sprawdź na stronie UOKiK, co to rękojmia. Gwarancja nie jest obowiązkowa, rękojmia tak.
Jeśli sprzedawca nie reaguje na zgłoszenie reklamacyjne, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiednie ponaglenie.
@Bialy-801 Reklamuj z tytułu rękojmi, odpowiada za towar sprzedający : https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Istotna tu jest dokładna data zakupu. Jeżeli nie minął jeszcze rok od daty zakupu możesz reklamować z tytułu rękojmi u sprzedawcy, natomiast jeżeli minął już rok od daty zakupu to na tobie spoczywa obowiązek udowodnienia, że wada produktu istniała w momencie zakupu. Jeżeli jesteś w stanie to udowodnić to reklamuj z rękojmi jeżeli nie jesteś to pozostaje ci gwarancja.
Doprecyzuję: rękojmia 2 lata