Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kazano Mi telewizor zawiesc Do serwisu tam okazalo Sie ze nie potrzebnie jechalem.
Podczas transportu ekran pekl.
Kto za to odpowiada gdybym zostal dobrze poinformowany to nigdzie bym nie jechal telewizor by stal w domu i czekal na technika.
A teraz 1500zl mam wyrzucic w bloto.
@Client:49366076 Jeśli sam wiozłeś telewizor i ekran pękł, to niestety Twoja wina, ale sprzedawca wykorzysta Twoją niewiedzę, bo mogłeś wadę zgłosić na podstawie RĘKOJMI i wysłać telewizor kurierem DO SPRZEDAWCY, a nie do żadnego serwisu. Sprzedawca przy RĘKOJMI mógł też odebrać telewizor własnym transportem. Nie musiałeś korzystać z gwarancji.
Spróbuj napisać tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... i poproś o zwrot kosztów. POK obowiązuje tylko przez pół roku, ale w wyjątkowych sytuacjach może zostać wydłużony.