anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kurier nie zadzwonił i nie przyniósł mojego zamówienia pod wskazany adres. DPD

Client:77005346
#1 Nowicjusz#

podczas składania zamówienia i zakupu wskazany został adres oraz mój NORWESKI NUMER TELEFONU. kurier nie zadzwonił i nie przyniósł mojego zamówienia pod wskazany adres. i odesłane do sprzedawcy. co teraz zrobić w tym przypadku?

during the order and purchase, the address and my NORWEGIAN PHONE NUMBER were indicated. the courier did not call and did not bring my order to the address. and sent back to the seller. what to do now in this case? ...

во время заказа и покупки был указан адрес и мои НОРВЕЖСКИЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНА . курьер не позвонил и не привез мой заказ на адрес . а отправил обратно продавцу . что теперь делать в этом случае ?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

xyz96
#21 Demiurg#

Skontaktuj się ze sprzedawcą i domagaj się ponownej wysyłki lub zwrotu całej wpłaty.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Kurier powinien dostarczyć paczkę na adres, nie musi telefonować. Jeśli adres był poprawny, kontaktuj się ze sprzedawcą i domagaj się wydania rzeczy lub zwrotu wpłaty. U mnie był kurier ze 2 tygodnie temu i nie telefonował, tylko zadzwonił do furtki.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:77005346 dostawa w polsce ? to nie przejdą zagraniczne numery pewnie dlatego nie zadzwonił 😞 przewoźnicy wymagają polskiego, a jak jest za długi to przycinają na etykiety i potem są problemy 😞 

Podać polski numer bo na niego przychodzi kod odbioru i kurierzy dzwonią żeby zejść po paczkę covid 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Dokładnie, jak napisał kostas11 - potrzebny polski numer telefonu.

Nie rób tak jak Ci pisze xyz96 - to jest błędne rozumowanie. Zadzwoń do przewoźnika i zaktualizuj nr telefonu. Prawdopodobnie sprzedający mógł też otrzymać informację od przewoźnika o nieprawidłowych danych teleadresowych z prośbą o ich sprostowanie. Skontaktuj się ze sprzedawcą, ale nie w celu wskazanym przez xyz96 (totalna bzdura, nawet nie wie czy towar wrócił do sprzedającego), tylko po to, żeby podać prawidłowe dane teleadresowe.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@maxr01 Taaaa, standard. Z reklamacjami wszędzie, tylko nie do sprzedawcy;

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:77005346 Przede wszystkim kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do klienta, klient sam otrzymuje możliwość kontaktu telefonicznego z kurierem. Ja jako odbiorca kupujący z tego korzystam i przy droższych przesyłkach dzwonię dopytując w jakich godzinach się zjawi. To dodatkowo mobilizuje kuriera do dostawy bo widzi, że klient czeka i będzie dzwonił nawet w nocy haha. 

Nie napisałeś, czy dostawa jest na terenie polski?

Możesz próbować kontaktu nadal z kurierem poprzez kontakt podając nr przesyłki https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/ może uda Ci się jeszcze ją zawrócić lub odebrać w punkcie magazynowym. Lub kontaktuj się ze sprzedawcą, ale on niewiele może pomóc, tylko radami lub także się kontaktując z opiekunem jeśli ma umowę z DPD

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:77005346  Miałem dziś podobny przypadek.

Kurier zostawia  niedoręczoną paczkę w najbliższym punkcie DPD i  tam paczka czeka na dalsze decyzje.

Dzwoń pod numer:  (+48)  22 577 55 00,  jeśli masz numer przesyłki  to  konsultant powie ci gdzie odbierzesz paczkę. 

Ewentualnie  strona internetowa  https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel   ale  to niepewne rozwiązanie,  u mnie to nie działało.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@maxr01 Czyli jak nie mam telefonu to kurier nie przywiezie?

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

@br. nie wiem, czy wiecie ale w regulaminie DPD jest paragraf, że mają oni prawo magazynować paczkę w punkcie DPD bez kolejnych prób doręczenia jej do adresata. i nie mówię to o jakiejś kolejnej płatnej próbie, ale w praktyce może to wyglądać tak ,ze kurier może ani razu nie podjechać z paczką, tylko od razu walnąc ją w punkcie. Po upływie paru dni zwracają ją do nadawcy. Nie dość, że nadawca zostaje obciązony kosztami magazynowania, to jeszcze zwrotu. DPD umywa ręce i twierdzi, że nie ma żadnych podstaw do reklamacji, bo mają taki zapis w regulaminie. Miałem już takie przypadki. Na pytanie w jaki sposób powiadomili klienta o tym, że musi sam odebrać paczkę z punktu odpowiadają, że wysłali maila. He he, jeszcze na ten szyfrowany adres allegrowy, gdzie połowa wiadomości trafia do spamu. Porażka całkowita. Zresztą czy wszyscy regularnie odbierają pocztę mailową ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów