anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kuriozalny proces dyskusyjny -reklamacje - kupujący ma zawsze racje?

yamahaa1
#9 Pomysłodawca#

Co za dziwne zmiany w trybie rozwiązywania dyskusji z powodu reklamacji.

Klient uszkadza produkt mechanicznie, zresztą nie zależnie jaki powód odrzucenia reklamacji klient otrzymuję automatyczną informację zwrotną od Allegro: czy pamiętasz, że za nieudany zakup możesz odzyskać pieniądze z Allegro Protect? Czemu nieudany? Może nie umie z niego korzystać albo po prostu go zniszczył? Jaki zwrot?

Klient kupuje wazon po roku go tłucze. Nic się nie dzieje, Allegro zwróci środki. Powoli zaczyna to wyglądać jak portal do wyłudzeń nowych towarów, uszkodzonych po czasie i pieniędzy za nie. Zresztą Allegro niech robi co chce ze swoimi pieniędzmi tylko niech to nie wpływa na sprzedających.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@yamahaa1 teraz się obudziłeś ?... późno trochę 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @yamahaa1. Kupujący otrzymuje od nas propozycje zgłoszenia wniosku Allegro Protect w różnych okolicznościach, np. w przypadku, gdy oznaczy Dyskusję jako nierozwiązaną. Przed przyznaniem rekompensaty dokładnie weryfikujemy zgłoszenie, aby nie dopuścić do nadużyć. Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie.
Dziękuję za podzielenie się swoimi spostrzeżeniami! 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@MiMary 

Kupujący otrzymuje od nas propozycje zgłoszenia wniosku Allegro Protect w różnych okolicznościach, np. w przypadku, gdy oznaczy Dyskusję jako nierozwiązaną.

jak zwykle moderacja na bakier z własnym regulaminem

Część I. Zasady Ogólne
  1. Spółka w ramach Allegro Protect umożliwia zarejestrowanemu Kupującemu ubieganie się o rekompensatę, w przypadku gdy:

    a) zapłacił za Towar, ale go nie otrzymał;

    b) otrzymał Towar niezgodny z zawartą umową, posiadający wartość istotnie niższą od Towaru opisanego w ofercie;

    c) otrzymał niekompletne zamówienie;

    d) otrzymał Towar uszkodzony;

    e) skorzystał z możliwości zwrotu Towaru lub anulowania Transakcji i nie otrzymał zwrotu należnych świadczeń.

Zawarcie umowy, o której mowa w powyżej następuje wyłącznie w przypadku, gdy Sprzedający nie wyjaśni w ramach Dyskusji zgłoszonych przez Kupującego zastrzeżeń dotyczących Transakcji będących podstawą wypłaty rekompensaty Kupującemu na podstawie przesłanek określonych w pkt 1 Części I. Spółka przystępując do zobowiązania, o którym mowa w lit a powyżej, naliczy Sprzedającemu kwotę w wysokości odpowiadającej wypłaconej Kupującemu rekompensaty, w ramach rozliczeń, o których mowa w Załączniku 4 Część VIII.

Część V. Postanowienia końcowe

Od każdorazowej decyzji Spółki w sprawie przyznania rekompensaty przysługuje wniosek o ponowne rozpatrzenie do Customer Experience Manager.

https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/9

@MiMary 

gdzie w regulaminie serwisu jest napisane co Twierdzisz?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@RED, to dokładnie ten fragment, który sam przytoczyłeś, czyli: Zawarcie umowy, o której mowa w powyżej następuje wyłącznie w przypadku, gdy Sprzedający nie wyjaśni w ramach Dyskusji zgłoszonych przez Kupującego zastrzeżeń dotyczących Transakcji będących podstawą wypłaty rekompensaty Kupującemu na podstawie przesłanek określonych w pkt 1 Części I. - Załącznik nr 9. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów