Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Od jakiegoś czasu notorycznie nie nalicza mi cashbacku w trakcie zakupów przez aplikację letyshop. Dodam, że do pewnego momentu nie było problemu, teraz za każdym razem musiałem pisać wniosek i lety ze swoich środków wypłaca mi zwrot. Ale nie na tym rzecz ma polegać, żebym zawsze musiał pisać wniosek.
Dodam tylko, że składam zamówienia zgodnie z instrukcją, pisałem do lety już w tej sprawie wielokrotnie, wysyłałem im nagrania z telefonu w trakcie którego widać cały proces zakupu. Nie ma się do czego przyczepić. Warto dodać, że z konkurencją na A z zachodu i ze wschodu tego problemu nie ma.
Dodam numery zamówień, które przeszły przez lety, jestem ciekaw jak one u Was wyglądają w systemie. Celowo nie podaje za które dostałem zwrot za które nie.
8c480720-17dc-11f0-830a-ef9acc3ee73d
3e326530-cc1e-11ef-b266-43aa1c29f851
e80eee60-8f6b-11ef-84a5-6b0b0b2b772e
@_Kostek-_ Cześć. Nie mam jak tego zweryfikować, przykro mi. Kwestię naliczenia cashbacku z Letyshop musisz wyjaśnić z Letyshop.
W innych tematach prosiliście o podanie numeru zamówienia i nawet podawaliście do informacji, że dane zamówienie np. przeszło przez aplikację mobilną, czy że został użyty jakiś tam kupon dlatego nie zostało naliczone. A teraz nie da się tego zweryfikować. Stąd chyba moje przypuszczenia o czarnej liście realizowanej przez Allegro mają uzasadnienie.
@_Kostek-_ To w tej sytuacji możesz napisać do nas przez formularz. Ja niestety na forum nie mam jak zweryfikować Twojej sprawy, ponieważ kwestię naliczania cashbacku, powinieneś wyjaśnić z Letyshop.
Mogłem więc nie podawać numerów zamówień, poczekać tak jak w innych tematach na prośbę o podanie takowego i nie dodawać nic więcej. Bo tak to się odbywało w przeszłości.
Dobrze wiedzieć jak z Wami rozmawiać na przyszłość w jakiejkolwiek sprawie.
Pozdrawiam