Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:29227194 jeśli zakupiłeś jako konsument od przedsiębiorcy to odpowiada przedsiębiorca , w każdym inntm przypadku ryzyko przechodzi na Ciebie w momencie przekazania paczki przewoźnikowi przez nadawcę .... no ...chyba ,że zapisy w ofercie mówią inaczej .
Sprzedawca czyli firma odpowiedziała że nie ponosi odpowiedzialności za kuriera .Mam czekać aż kurier odeśle paczkę do sprzedawcy i wtedy otrzymam zwrot kosztów!
Bo nie ponosi co ma zrobić jak kurier rozwalił paczkę? Wroci mu paczka rozwalona to zloży reklamacje a tobie odda kasę
@Client:29227194 tak, zgadza się , dokąd paczka ma status ,, w drodze ,, nie otrzymasz zwrotu środków .... takie zasady .
Załóż dyskusję, skoro masz taką odpowiedź od sprzedającego a daj namiar na tego sprzedawcę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@LEW433 dyskusja wiele nie pomoże , pacza jeszcze nie wróciła na sprzedawcy , a allegro się wypina i każe czakać .
Zgadzam się że Allegro się wypina, ale da bo odznaczę ją jako nierozwiązaną, a to może zaboleć!! ale odpowiedź sprzedajnego że to nie on odpowiada- słabe, więc nie wie czy celowo tak odpisuje?
eurostyl121
@Client:29227194 To zależy od kogo zakup, zakup od firmy do czasu odbioru sprzedający, spisz protokół szkody i zagoś sprzedającemu, od prywatnego Ty reklamujesz.