Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć ! Mam problem z zapłatą za zakupione płyty CD. Zakupów dokonywałem przez ostatnie ponad dwa miesiące od jednego sprzedawcy, chcąc dozbierać do 40 zł na paczkę Smart. W zakładce Kupione mam zgrupowane wszystkie zakupy razem. Niestety, minęło ponad dwa miesiące od daty najstarszego zakupu i poznikały wszystkie możliwe opcje płatności. Dodatkowo, nie mogę rozgrupować z powrotem całej listy zakupowej, żeby dokonać płatności za zakupy nieprzeterminowane i osobno za tą jedną aukcję przeterminowaną. Sprzedający pisze, że mam wypełnić formularz posprzedażowy, ale też nie mam dostępu do tej opcji. Ktoś ma jakiś pomysł, jak mogę zapłacić za zakupione płyty ?
Zapłać normalnie, tradycyjnie, bezpośrednio na rachunek bankowy sprzedawcy za to, co chcesz kupić. Wpłaty poza Allegro Finanse nie są zabronione. Następnym razem nie czekaj miesiącami, tylko kup i zapłać. Możesz też wysłać sprzedawcy mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy i nic nie płacić. Potem kup przedmioty ponownie i zapłać przez Allegro.
@xyz96 zbierał bo chciał smarta...jak zapłaci bezposrednio , nie bedzie miał smarta
Po ile on ma te płyty, żeby na 40 zeta trzeba było zbierać aż dwa m-ce.
Już pal licho tego Smarta, jak dla mnie piękny bug w Allegro, bo sprzedający też nie wiem, jak rozliczy sprzedaż. Jakiś komunikat z automatu mogliby ustawić, że czas na dokończenie transakcji się kończy. I jeszcze jedną płytę wziąłem, żeby dobić do Smarta 😄
@Cobretti78 A może już nie ma tych płyt , jak masz to w historii? Aktywne są ogłoszenia?
Trzy z czterech są aktywne, czwarte, to przedawnione, już nie istnieje - i przez nie jest cały kłopot. Nie mogę rozgrupować zakupów, bo nie ma takiej opcji - wtedy zapłaciłbym te trzy aktywne, a czwartą mógłby mi wystawić jeszcze raz powiększone o koszty zwrotu prowizji i byłoby po sprawie. Ale też nie ma opcji rozgrupowania raz zgrupowanych zakupów u jednego Sprzedawcy...
@Cobretti78 Uzgodnij z nim cenę łączną za wszystko z wysyłką, zapłać normalnie na konto, on wyśle Ci towar i sprawa zakończona. Żadnych problemów nie będzie.
@pinsplash Punkt za wypunktowanie braku logiki, lecz myślę, że to i tak nie przyniosło żadnego wymiernego efektu😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Cobretti78 SPRZEDAWCA PO 7 DNIACH OD ZAWARCIA TRANSAKCJI W PRZYPADKU JEJ NIEOPŁACENIA MA PRAWO ZGODNIE Z REGULAMINEM ALLEGERO DO JEJ ANULOWANIA I ZWROTU NALICZONEJ PROWIZJI . JAK WIDAĆ SKOŃCZYŁO SIĘ TRAKTOWANIE SKLEPÓW NA ALLEGRO JAKO PRZECHOWANI TOWARU . BRAWO ALLEGRO , NARESZCIE UKŁON W STORNĘ SPRZEDAWCÓW .
Jest to problem ,z którym borykali się sprzedawcy od początków allegro , w końcu rozwiązany .
Sprzedawca zgodził się na moją prośbę mailową, żebym mógł dolicytować coś u niego. Pewnie też nie miał świadomości, że po 2 miesiącach wyparowują wszystkie opcje płatności, teraz to tylko faktycznie wpłata na konto, tylko pewnie Sprzedawca będzie miał problem, żeby to rozliczyć. Gdybym miał świadomość, że z błahej w sumie sprawy zrobi się taki kłopot, to bym to dawno zapłacił. Anyway, uważam, że możnaby ustawić w Allegro monit o upływie czasu na transakcję Smart, to chyba nie jest problem.
@Cobretti78 Rozliczy, takie formy płatności są dozwolone.