Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Towar zamówiłem, zapłaciłem szybkim przelewem, dostałem nawet potwierdzenie mejlem - wszystkie dane się zgadzały. Wszystko się zgadzało do momentu, w którym chciałem odebrać przesyłkę paczkomatem. Włączam w apce inPostu zdalne otwieranie, a apka wyświetla komunikat, że nie udało się potwierdzić, że jestem w pobliżu paczkomatu.
Okazało się, że Allegro zmieniło paczkomat JUŻ PO ZAKUPIE I JUŻ PO WYSŁANIU MEJLA Z POTWIERDZENIEM ZAKUPU. Skąd to wiem? Z naklejek inPostu na paczkach - przecież sprzedający sobie sami innego paczkomatu nie wymyślili.
Tylko nie mówcie, że możliwość zwiedzenia okolicy (którą i tak znam) jest wartością dodaną, bo nie jest - jest stratą czasu i nerwów.
@trajber Jaki paczkomat odbiorczy widnieje przy przesyłce w apce inpostu? Czy przypadkiem nie ten, który jest na etykiecie?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Przypadkiem ten sam i przypadkiem jest to inny paczkomat niż ten wskazany przeze mnie przy zakupie.
Aaaa... czy to przypadkiem jest sugestia, że mam dziękować inPostowi, że nie wysłał mojej paczki na drugi koniec Polski? 🙂
trajber jak robisz kartę zakupu to przypadkiem nie zapomnij pomyśleć . Patrz co robisz .
jak się wypowiadasz tak kategorycznie, to przypadkiem nie zapomnij pomyśleć, czy rozumiesz, o czym piszesz. U mnie się sprawdza, ale ja truskawki cukrem...
Allegro to usługodawca. Przyjmuje zamówienie i przejmuje odpowiedzialność za pośrednictwo w transakcji. Przy zakupie wybrałem "mój" paczkomat (i dostałem potwierdzenie mejlem po zakupie), więc nie widzę potrzeby sprawdzania, czy "Jaśniepaństwo" Allegro zaakceptowało moją uniżoną prośbę i nie zadecydowało w swojej łaskawości inaczej, bo to nie uniżona prośba, tylko zamówiona usługa pośrednictwa w transakcji.
Owszem, zdarzało się, że paczkomat był przepełniony, ale wtedy dostawałem powiadomienia z inPostu, że mogę wybrać inny paczkomat albo poczekać ciut dłużej. A tu nic, zero kontaktu - dopiero teraz spojrzałem, że faktycznie w szczegółach transakcji widnieje już ten drugi paczkomat (w sąsiedniej miejscowości). Ale o zmianie dowiedziałem się dopiero stojąc przed paczkomatem.
@trajber Allegro jest pośrednikiem w transakcji, ale nie jest stroną tej transakcji, a to znaczna różnica.
Paczkomat, w którym chcesz odebrać przesyłkę wybierasz Ty i Allegro nic do tego, a zresztą jaki miałoby to sens?
Nikt nie będzie ingerował w Twój wybór oprócz InPost, ale tylko wtedy, jeśli paczkomat np. w okresie przedświątecznym ma zajęte wszystkie skrytki, ale wówczas dostajesz stosowną wiadomość, gdzie przesyłka na Ciebie czeka.
@Wioletta2701ja wszystko rozumiem, sam przecież napisałem: "Allegro to usługodawca. Przyjmuje zamówienie i przejmuje odpowiedzialność za pośrednictwo w transakcji." I moim zdaniem to pośrednictwo przy tym zakupie kulało.
Zmiana paczkomatu przez Allegro faktycznie nie ma sensu, ale z mojej perspektywy to właśnie miało miejsce. Jak pisałem, zdarzały mi się już powiadomienia z inPostu przed Świętami, że (cytuję z pamięci) "paczkomat przepełniony, prosimy o cierpliwość albo wybór innego" albo "zapraszamy do lokalnego punktu odbioru" i to jest OK, bo trudno, rzeczywistości nie przeskoczę. Tym razem była cisza w eterze.
@trajber "Przy zakupie wybrałem "mój" paczkomat (i dostałem potwierdzenie mejlem po zakupie)" - a w tym mejlu jaki paczkomat jest podany jako odbiorczy? Ten, w którym przesyłka fizycznie się znajdowała?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Nie, przesyłka znajdowała się fizycznie w paczkomacie oddalonym o kilka kilometrów od tego, który był podany w mejlu z potwierdzeniem zakupu.
Właśnie dziś mam dokładnie taką sytuację. Paczka została bez mojej wiedzy przekierowana o 7,2 km od wskazanego przeze mnie paczkomatu. Jestem osobą niepełnosprawną i nie mogę jej ram odebrać. Co w takiej sytuacji?
Doczytaj sms, na pewno dostałeś informację że to CZASOWE i jak nie odbierzesz w ciagu 2 dni z tego paczkomatu 7,2 km od pierwszego to będzie w pierwotnym paczkomacie, a teraz w nim nie ma miejsca i dlatego damo tam.
@trajber Twój paczkomat był pewnie zajęty - nie ma dostępnych wolnych skrytek, stąd przekierowano Twoją przesyłkę do innego paczkomatu.
Miałam już tak, że przekierowano mi paczkę do centrum, pomimo, że mieszkam spory kawałek poza centrum (to jedyny taki incydent) i do punktu odbioru w sklepie zoologicznym blisko mojego domu.
Dzieje się tak zazwyczaj w paczkomatach o małym rozmiarze, gdzie skrytek nie ma zbyt wiele. Tak właśnie było w moim przypadku.
Odtąd przerzuciłam się na punkt, gdzie paczkomat jest pokaźnych rozmiarów 🙂
Przepraszam, źle zrozumiałam post - mój błąd. Mea culpa.
Wioletta2701 Wiolciu poczytaj cały post . Paczkomat zgodny z etykietą tylko kupujący ne bardzo wie co wybrał , a i nie bardzo mu się chce sprawdzić w zakładce ,, moje zakupy - szczegóły ,,
@mdrogeria W takim razie mój błąd, a ja myślałam, że paczkomat miał zajęte skrytki.
Pozdrawiam 🙂
Wioletta2701 pozdr .😀
oczekiwanie ode mnie, że jako klient (również klient Allegro, bo wprawdzie bezpośrednio prowizję płaci sprzedający, ale nie oszukujmy się - przynajmniej część tej prowizji przerzuca na kupujących) będę z wypiekami na twarzy sprawdzał, co portal zrobił z moim zamówieniem, to zwykła bezczelność. Zamawiam, dostaję potwierdzenie i reszta mnie nie obchodzi - towar ma przyjść zgodnie zamówieniem. A jeśli nie umiemy zorganizować dostawy zgodnie z opcją wybraną przez klienta, to informujemy o tym i prosimy o decyzję. Po prostu Allegro nie wywiązało się ze swojej części umowy. I teraz co? Naprawdę mam być wdzięczny, bo nie wysłali tego na drugi koniec kraju?
@trajber Nie miałem takiej sytuacji, dziwna sprawa, możesz nie odbierać i zrobić zwrot (jeżeli nie masz możliwości odbioru), chętnie sam bym się dowiedział kto zrobił błąd. Może jakiś moderator sprawdzi jak wyglądało zamówienie @mr_oma @la_nika @_HolaOla_
@milka1234567890odebrałem, bo nie było to aż tak daleko, a w sumie kupiłem po to, żeby mieć, a nie urządzać zbędnej rozrywki niewinnym ludziom 😉 Sprawdziłem w historii mejli i w apkach (Allegro i inPost): jakoś nie znalazłem informacji, że "mamy problem i prosimy o decyzję". A sprzedający dane do naklejek "inpostowych" na opakowaniach skądś biorą przecież...
@trajber Może dla jasności sytuacji zrób screen, jaki paczkomat miałeś w potwierdzeniu mailowym w momencie zakupu, i podaj do jakiego doszła paczka?
Są tylko 2 możliwości:
1. Nie zauważyłeś przy zamówieniu że zmienił ci się paczkomat do którego zamawiasz - to łatwo wykluczysz screenem z zamówienia
2. Sprzedający z jakiegoś niejasnego powodu zmienił paczkomat docelowy.
Tylko sprzedający może zmienić paczkomat docelowy, bo to sprzedający nakleja etykietę. Chyba, że inpost nakleił DRUGĄ etykietę na nią, ale o tym nic nie pisałeś, więc domyślam się, że była jedna?
Allegro nie ma nic do wyboru paczkomatu, drukowania etykiet itd. To sprzedawca może ewentualnie wyedytować adres docelowy przy wydruku, a później już tylko inpost może dorzucić jakąś etykiete dodatkową od siebie w razie potrzeby.
@auto_sfera2000 przepraszam, ale powoli się czuję, jakbym miał obowiązek udowodnić, że nie jestem wielbłądem...
Co do podanych przez Ciebie możliwości:
1. Przy zamówieniu sprawdzałem i wszystko się zgadzało. W innym poście podałem ID mejli - jeśli pracowników Allegro ta sprawa cokolwiek miałaby obchodzić, mogą sprawdzić, jakie potwierdzenie dostałem, a dostałem potwierdzenie wysyłki do tego paczkomatu, który wybrałem.
2. To był jeden koszyk i DWÓCH sprzedających. Nie uwierzę w to, że sprzedający z województwa mazowieckiego (kod pocztowy 07-200) i sprzedający z województwa małopolskiego (kod pocztowy 38-340) znają się, codziennie do siebie dzwonią i się umówili, że zmienią paczkomat, żeby inPost "multiprzesyłkę" umieścił gdzie indziej.
DRUGIEJ etykiety nie widzę, chociaż może istnieją ludzie tak zdolni i na obu paczkach drugie etykiety idealnie przykrywają pierwsze.