anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie ładuje się panel z możliwościami spłaty za zakupy z Allegro Pay

Client:60032590
#1 Nowicjusz#

Witam

  • Nie ładuje się panel z możliwościami spłaty za zakupy z Allegro Pay.
    Wyskakuje od wczoraj komunikat 
    Wystąpił błąd podczas tworzenia spłaty, prosimy spróbować później" 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:60032590. Jeśli problem dotyczy aplikacji, to spróbuj odinstalować aplikację, wyczyścić pliki cookie oraz dane aplikacji i ponownie ją zainstalować lub po prostu ją zaktualizuj.  
Jeżeli komunikat pojawia się w wersji przeglądarkowej, to sprawdź, czy ten sam problem wystąpi po zalogowaniu do Allegro w trybie incognito przeglądarki. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:60032590
#1 Nowicjusz#

dziękuje za propozycję rozwiązania problemu, niestety problem występuje zarówno w aplikacji jak i w przeglądarce oraz w trybie incognito w przeglądarce

pozdrawiam 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję za sprawdzenie, @Client:60032590. Już zajmujemy się tym tematem. Przepraszam za utrudnienia.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów