Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam produkt u sprzedawcy [edit]. Niestety tej transakcji nie widzę w zakupionych produktach na moim allegro. Mam natomiast maile z potwierdzeniem zakupu i potwierdzeniem wysłania wpłaty do sprzedającego. Kontaktowałam się ze sprzedawcą w tej sprawie a on twierdził, że paczka została wysłana pocztą. Minęło 1,5 miesiąca i nic nie doszło. Na moją prośbę o zwrot pieniędzy sprzedawca przestał odpowiadać. W jaki sposób mogę odzyskać pieniądze? Dodam, że obecnie ten sprzedawca nie wystawia żadnych produktów.
Sprawdź tu zakładkę kupione; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/aktywne
Rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W Dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Jeśli dyskusja nie pomoże, wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję.
Jeśli w żadnej zakładce nie masz kupionego produktu, poproś Allegro o jego przywrócenie do zakładki, bez tego nie rozpoczniesz dyskusji i nie skorzystasz z POK; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc
Kupione masz tu https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione poproś o nr przesyłki 🙂
@Betiwro, nie podajemy loginów sprzedających 🙂 @cloudcloud 🦎
@konto zamknięte dziękuję za czujność 🙂