Nie mogę dokonać zakupu "użyj dedykowanego procesu do zmiany lastname"

Client:61765362
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-07-2022
10:47
Nie mogę dokonać zakupu przez pojawiający się komunikat o treści „Użyj dedykowanego procesu do zmiany LastName”. Wszystkie dane mam uzupełnione🥲
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-07-2022
10:49
Masz tu wszystko uzupełnione?: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta/ imię, nazwisko, adres, telefon.
oznacz moderatorów