Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Od dwóch dni nie mogę nic kupić poprzez "kup teraz" ani dodać żadnego artykułu do koszyka. Wyskakuje błąd na czerwono "wybierz metodę płatności", tyle że w rubryce z metodami płatności nie pojawia się nic. Bez wybrania metody płatności, wiadomo, nie da się zapłacić i sfinalizować transakcji. Ktoś może miał podobny problem? Czy to jakaś awaria, czy ja nagle zacząłem coś źle robić lub coś przeoczyłem.
EDIT: Udało się dokonać zakupów przy pomocy innej przeglądarki (w moim przypadku jest to Mozilla Firefox). Pozostaje jednak pytanie - dlaczego np przez Google Chrome się nie da? Ciekaw jestem czy tylko u mnie ten problem występuje czy inni mają podobnie.
Ja natomiast nie mogę nic kupić teraz i zalicytować z allegro lokalnego. Terminy aukcji dobiegają końca i przez brak możliwości przebicia licytacji artykuły wystawiane przez sprzedawców lokalnych sprzedawane są za bardzo niskie ceny, a w konsekwencji potencjalnym kupującym przepadają obserwowane lub licytowane towary. Ciekawe czy można zmienić w tym przypadku rozstrzygnięcia tych aukcji? Pewnie NIE, bo wtedy ci co zalicytowali przed awarią się sprzeciwią, że ich cena była najlepsza i kupują w swojej zalicytowanej cenie. I pewnie też będą mieli rację. Czytając regulamin kupna/sprzedaży nie natknąłem się na takie zdarzenie, no chyba, że przeoczyłem...? Wie ktoś co zrobić z tym fantem...?
@f-o-r-e-s-t Tak, regularnie czyścić przeglądarkę, a nie dopiero wtedy, gdy od nagromadzonych przez miesiące śmieci zaczyna wariować i niepoprawnie renderować strony.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Lord_Pepas, to, że udało Ci się dokonać zakupu za pomocą innej przeglądarki może świadczyć o tym, że warto spróbować wyczyścić pliki cookies Google Chrome. Jeśli problem nadal występuje, to znaczy, że wina leży po stronie przeglądarki.
@f-o-r-e-s-t, czy podczas nieudanej próby kupna pojawia Ci się jakiś komunikat? Powiesz proszę z jakiego sprzętu i oprogramowania korzystasz? Od jakiegoś czasu Windows 7 nie jest wspierany.
@mr_oma "Od jakiegoś czasu Windows 7 nie jest wspierany." - Maja, Maja, Maja, powiedz no, w czym to przeszkadza i jak to się ma do tego https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/wystawianie-i-edycja-oferty/protokol-tls-w-twojej-przegla...?😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
W tej chwili nie możemy wyświetlić listy wiadomości. Nasi specjaliści zostali powiadomieni i naprawią ten problem jak najszybciej.
W związku z tym nie wiem czy mam poczekać aż jak najszybciej "coś pójdzie tak", czekać na e-mail od Sprzedawcy, czy skontaktować się z nim telefonicznie? A może Allegro przyśle mi do niego numer konta bankowego lub powinienem wysłać mu kwotę zakupu przekazem gotówkowym na podany adres kontaktowy? Proszę o odpowiedź.
Sprzęt sprzątam regularnie za pomocą CCleaner, więc myślę, że wystarczająco.
Dziękuję Ci za przesłanie treści komunikatu. Czy możesz jeszcze powiedzieć z jakiego sprzętu i oprogramowania korzystasz? Mamy zgłoszenia dotyczące błędu w aplikacji (problem z ładowaniem się wiadomości w Centrum Wiadomości) i pracujemy nad tym, by jak najszybciej go rozwiązać.
Pomocny byłby również screen, który pojawia Ci się, gdy widzisz komunikat “coś poszło nie tak”. Przekażę Twoje zgłoszenie naszemu działowi technicznemu i postaramy się znaleźć przyczynę.
Cookies nie możliwe, dlatego że system świeżo po formacie. Fakt, mam Windows 7 gdyż do użytku domowego nic bardziej zaawansowanego nie jest mi potrzebne. Problem w przeglądarce tylko nie mam za bardzo pomysłów dlaczego. Wygląda to tak jak na screenie. W metodach płatności nic się nie pojawia i nie ma opcji żeby przejść dalej do finalizowania zakupów.
@Lord_Pepas Przy 7 pisali że bywają problemy, jeszcze Chrome.
Przyzwyczaiłem się do Chrome ale chyba trzeba się będzie przeprosić z innymi przeglądarkami, bo coś ta Chromka problemowa ostatnio. Na innych maszynach nawet z Win 8.1 lub 10 też czasem rożne cyrki się dzieją, kiedy używa się Chrome 🙂
@Lord_Pepas Najczęściej jak problemy z przeglądarką, to Chrome.
@Lord_Pepas Najczęstszym powodem jest przeglądarka właśnie lub używanie Windows XP.