Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podpowiecie co zrobić w tej kwestii?
Zakup zrobiony 31.10 br, sprzedawca ma obowiązek do 15 dnia następnego miesiąca wystawić fakturę...
I tylko mnie zwodzi! "Sprawdzę co się dzieję... Dzisiaj wystawię fakturę... Wyślę PDF..."
Zgłoś sprawę do Urzędu Skarbowego: Organem właściwym w sprawach o przestępstwa skarbowe jest naczelnik urzędu skarbowego.
@piogaj1018 Załóż w tej sytuacji dyskusję ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
@N_Nitka28 a Macie jakiekolwiek narzędzie do przymuszenia sprzedawcy ? , na koniec dyskusji konsultant napisze ,że mu przykro .
@piogaj1018 Owszem , możesz otworzyć dyskusję , ale zacznij od wyznaczenia ostatecznego terminu oraz informacji co zrobisz jeśli w czasie tego nie uczyni , poinformuj go o sankcjach .