anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie otrzymałam kodu do odbioru paczki od Poczty Polskiej

Client:109846061
#7 Wielbiciel#

nie otrzymałam kodu do odbioru paczki od Poczty Polskiej 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109846061 Sprawdź proszę, czy nie znajdziesz go w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sms, mail, zakładka "Moje zakupy"

oznacz moderatorów

pecela
#16 Inspirator#

Przesyłkę w placówce pocztowej odbierasz na podstawie dokumentu tożsamości.

Natomiast jeśli to odbiór w punkcie partnerskim, to pisz na bok@pointpack.pl (za kody odpowiada dany punkt partnerski).

oznacz moderatorów