Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
13 września kupiłam biustonosz przez allegro pay, niestety musiałam go zwrócić. Sprzedawca spłata była do 14 października, potem przedłużono dp 14 listopada, musialam zapłacić. Sprzedawca zadeklarował zwrot pieniedzy....
niestety nie ma ich do dzisiaj. Monituje do niego w tej sprawie zero odpowiedzi już nie wiem gdzie mam pisać.
@graad2 załóż dyskusje, tam sprzedający musi odpowiedzieć w ciągu 24h
wszystko się wyjasniło jak im opinie negatywną wystawiłam zaraz się odezwali nawet zadzwonili...tłumaczyli się że zlecili zwrot pieniędzy ale nastąpił błąd w systemie..
Sprawdź czy był mail od Allegro potwierdzający zwrot. Jak był to sprzedawca zwrócił prawidłowo i szukaj kasy u Allegro. Jak go nie było to robiąc zwrot mógł nie zauważyć, ze drogi portal zabrał sobie prowizje i zwrot nie poszedł. Zdarza się to częściej niż byśmy chcieli. Wtedy to sprawa do niego. Czasem zwykłe przypomnienie wystarczy, jak nie to dyskusja.
@AnnaG-Antyki przecież @graad2 napisał: "Monituje do niego w tej sprawie zero odpowiedzi już nie wiem gdzie mam pisać.", więc raczej zwykłe przypomnienie nie wystarczy😉
wszystko się wyjasniło jak im opinie negatywną wystawiłam zaraz się odezwali nawet zadzwonili...tłumaczyli się że zlecili zwrot pieniędzy ale nastąpił błąd w systemie..
@graad2 zachęcam Cię do rozpoczęcia dyskusji ze sprzedającym i wyjaśnienia sprawy.