Nie otrzymałam zwrotu wpłaty, a zmieniłam numer konta, co zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Dnia 19.09.22 dostałam pozytywne rozpatrzenie mojej sprawy. Środki miały być zwrócone na konto z którego opłaciłam zakup, ale to konto zostało zamknięte. W formularzu do sprzedawcy podałam nowe konto, ale wpływu nie ma. Co mogę zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:78434506 podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
351b7911-d6cf-11ec-8731-d3c2ad420f05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A mail od Allegro o zwrocie był?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, meila nie dostałam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:78434506 dziękuję! To zamówienie było opłacone przez Allegro Pay. Rozumeim, że zdążyłaś je spłacić. Napisz proszę czy w Panelu Allegro Pay w częście "Opcje" > "Zarządzaj nadpłatami" masz podany aktualny numer rachunku?
Tak jak napisaliśmy w sprawie nr 26316509 jeśli zwrot trafił na zamknięte konto, skontaktuj się proszę z bankiem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziekuje, dopiero teraz zmieniłam nr konta w panelu. Dzwoniłam dzisiaj do byłego banku i powiedziano mi, że konto jest zamknięte, przelewu nie było a jeżeli by był to trafia spowrotem do nadawcy ponieważ konto zostało zamknięte. Nie wiem co mam zrobić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:78434506 Sprawdzimy tę sytuacje ponownie i napiszemy do Ciebie wiadomość mejlową.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, czekam za informacją. Pozdrawiam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, kiedy będzie jakaś informacja dotyczącą mojej sprawy. Proszę o kontakt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie masz nadpłaty w panelu Allegro Pay, środki nie wrócą do sprzedającego tylko do Allegro Pay i tam zwiększają limit. Nadpłata jest wypłacana na twoje zlecenie.🤔

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od dnia 19.09.22 zostala przyznana mi rekomoensata. Do dnia dzisiejszego jej nie otrzymałam. Już nie wiem co mam zrobić aby uzyskać informację co muszę zrobić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry ile czasu mam czekać za odpowiedzią dotyczącą co się dzieje w mojej sprawie. Proszę o informację.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:78434506 Twoja wiadomość do nas dotarła, więc na pewno otrzymasz od nas odpowiedź w tej sprawie, ale poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Moderatorka