anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam zwrotu wpłaty, a zmieniłam numer konta, co zrobić?

Client:78434506
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Dnia 19.09.22 dostałam pozytywne rozpatrzenie mojej sprawy. Środki miały być zwrócone na konto z którego opłaciłam zakup, ale to konto zostało zamknięte. W formularzu do sprzedawcy podałam nowe konto, ale wpływu nie ma. Co mogę zrobić? 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:78434506 podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:78434506
#7 Wielbiciel#

351b7911-d6cf-11ec-8731-d3c2ad420f05

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A mail od Allegro o zwrocie był?

oznacz moderatorów

Client:78434506
#7 Wielbiciel#

Nie, meila nie dostałam 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:78434506 dziękuję! To zamówienie było opłacone przez Allegro Pay. Rozumeim, że zdążyłaś je spłacić. Napisz proszę czy w Panelu Allegro Pay w częście "Opcje" > "Zarządzaj nadpłatami" masz podany aktualny numer rachunku? 
Tak jak napisaliśmy w sprawie nr 26316509 jeśli zwrot trafił na zamknięte konto, skontaktuj się proszę z bankiem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:78434506
#7 Wielbiciel#

Dziekuje, dopiero teraz zmieniłam nr konta w panelu. Dzwoniłam dzisiaj do byłego banku i powiedziano mi, że konto jest zamknięte, przelewu nie było a jeżeli by był to trafia spowrotem do nadawcy ponieważ konto zostało zamknięte. Nie wiem co mam zrobić. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:78434506 Sprawdzimy tę sytuacje ponownie i napiszemy do Ciebie wiadomość mejlową. 

oznacz moderatorów

Client:78434506
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, czekam za informacją. Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów

Client:78434506
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, kiedy będzie jakaś informacja dotyczącą mojej sprawy. Proszę o kontakt. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie masz nadpłaty w panelu Allegro Pay, środki nie wrócą do sprzedającego tylko do Allegro Pay i tam zwiększają limit. Nadpłata jest wypłacana na twoje zlecenie.🤔

oznacz moderatorów

Client:78434506
#7 Wielbiciel#

Od dnia 19.09.22 zostala przyznana mi rekomoensata. Do dnia dzisiejszego jej nie otrzymałam. Już nie wiem co mam zrobić aby uzyskać informację co muszę zrobić. 

oznacz moderatorów

Client:78434506
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry ile czasu mam czekać za odpowiedzią dotyczącą co się dzieje w mojej sprawie. Proszę o informację. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:78434506 Twoja wiadomość do nas dotarła, więc na pewno otrzymasz od nas odpowiedź w tej sprawie, ale poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów