Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Dnia 19.09.22 dostałam pozytywne rozpatrzenie mojej sprawy. Środki miały być zwrócone na konto z którego opłaciłam zakup, ale to konto zostało zamknięte. W formularzu do sprzedawcy podałam nowe konto, ale wpływu nie ma. Co mogę zrobić?
@Client:78434506 podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
351b7911-d6cf-11ec-8731-d3c2ad420f05
A mail od Allegro o zwrocie był?
Nie, meila nie dostałam
@Client:78434506 dziękuję! To zamówienie było opłacone przez Allegro Pay. Rozumeim, że zdążyłaś je spłacić. Napisz proszę czy w Panelu Allegro Pay w częście "Opcje" > "Zarządzaj nadpłatami" masz podany aktualny numer rachunku?
Tak jak napisaliśmy w sprawie nr 26316509 jeśli zwrot trafił na zamknięte konto, skontaktuj się proszę z bankiem.
Dziekuje, dopiero teraz zmieniłam nr konta w panelu. Dzwoniłam dzisiaj do byłego banku i powiedziano mi, że konto jest zamknięte, przelewu nie było a jeżeli by był to trafia spowrotem do nadawcy ponieważ konto zostało zamknięte. Nie wiem co mam zrobić.
@Client:78434506 Sprawdzimy tę sytuacje ponownie i napiszemy do Ciebie wiadomość mejlową.
Dziękuję, czekam za informacją. Pozdrawiam.
Dzień dobry, kiedy będzie jakaś informacja dotyczącą mojej sprawy. Proszę o kontakt.
Nie masz nadpłaty w panelu Allegro Pay, środki nie wrócą do sprzedającego tylko do Allegro Pay i tam zwiększają limit. Nadpłata jest wypłacana na twoje zlecenie.🤔
Od dnia 19.09.22 zostala przyznana mi rekomoensata. Do dnia dzisiejszego jej nie otrzymałam. Już nie wiem co mam zrobić aby uzyskać informację co muszę zrobić.
Dzień dobry ile czasu mam czekać za odpowiedzią dotyczącą co się dzieje w mojej sprawie. Proszę o informację.
@Client:78434506 Twoja wiadomość do nas dotarła, więc na pewno otrzymasz od nas odpowiedź w tej sprawie, ale poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.