anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem faktury po zakupie towaru. Sprzedający twierdzi, że wysłał e-mailem?

MariuszMM1
#7 Wielbiciel#
  •  
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@MariuszMM1 Sprawdź dokładnie wiadomości e-mail, jeśli faktury nie masz, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w niej problem i poproś tam po 24 godzinach o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak wysłał to nie jest problem wysłania kopii, oczywiście jakbyś przeoczył.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

MariuszMM1 a wczym problem , poproś o ponowne przesłanie . Sprawdź jeszcze -,, moje zakupy - szczegóły - faktury do pobrania ,,

oznacz moderatorów

gierland
#12 Orędownik#

... ależ masz problem!

Tak trudno poprosić sprzedawcę o wysłanie jej ponownie?

Cieszę się, że doradzono ci tutaj tylko otwarcie dyskusji ze sprzedawcą (ręce opadają) a nie pójście na policję czy do urzędu skarbowego 🙃

oznacz moderatorów