anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem zwrotu wpłaty za anulowane zamówienie, co mogę zrobić?

Client:71428719
#7 Wielbiciel#

Witam. 17.03 zrobiłem zakup, przez pomyłkę zamówiłem nie ten kolor. Anulowalem zakup i do dziś nie otrzymałem zwrotu środków.

Proszę pomóc w odzyskaniu pieniędzy

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:71428719 Napisz w tej sprawie do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedający otrzyma odpowiedni komunikat i szybko wpłatę odda.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:71428719 widziałam, że jeszcze do nas nie napisałeś, więc poprosiłam zespół o przesłanie wiadomości do Sprzedającego z przypomnieniem o zwrocie wpłaty. To powinno pomóc 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:71428719 i wracam z informacją, że Sprzedający właśnie zwrócił środki na Twoje konto 👍

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:71428719
#7 Wielbiciel#

Dziękuję wszystkim za pomóc!

oznacz moderatorów