Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po anulowaniu zakupu nie otrzymałem ani zwrotu ani sprzedający nie odpowiada na wiadomości zażądał odemnie numeru zamówienia lecz przesyłka nie została nawet nadana
@Client:50433278 Poproś w tej sprawie o pomoc Allegro przez formularz kontaktowy; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i wpłatę zwróci.
@Client:50433278 dziekuję, że do nas napisałeś. Zostawię odpowiedź jaką otrzymałeś dla innych, którzy mogą mieć podobny problem w przyszłości.
Anulowanie zamówienia działa na zasadzie odstąpienia od umowy, czyli Sprzedający ma 14 dni na zwrot środków na konto. Jeżeli tego nie zrobi w ciągu 14 dni poprosimy o taką informację, chętnie pomożemy 🙂