Nie otrzymalam zamowionego produktu. Zapłaciłam za produkt z przesylka 99.99 zł. Zglosilam to w dysk

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie otrzymalam zamowionego produktu. Zaplacilam razem.z przesylka 99, 99 zł. Zgłosiłam do Allegro Protect kazano mi czekac 30 dni na rozpatrzenie reklamacji Inpost. Po 30 dniach oznaczono moja dyskusje za zakonczona z niewiadomych mi powodów. Ja jej nie zakonczylam
Teraz nie mam jak zwrocic sie do Allegro Protect i zwrot pieniedzy, bo duskusja widnieje jako zakończona . Jak mam odzyskac pieniadze za produkt ktory do mnie nue dotarl. Pierwszy raz mam taka sytuacje. Do tej pory uwazalam ze zakupy na Allegro sa bexpieczne, ale widzę ze jednak nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak działa dyskusja, należało odznaczyć ja wcześniej jako nierozwiązaną. Teraz napisz tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... albo do Allegro Protect: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dyskusja zamyka się automatycznie przez algorytm po 30 dniach

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:61589712 cześć. 🙂 Podaj mi proszę numer tego zamówienia/ID dyskusji. Skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie. Nie martw się, nie zostaniesz bez pomocy.