anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie widzę ikony anuluj transakcję, przy rozpoczętej płatności, co robić?

kon13
#7 Wielbiciel#

Nie mogę anulować rozpoczętej transakcji zakupu po nieudanej płatności brak ikony anuluj transakcję

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@kon13 

Masz 3 opcje.

Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;

 

  1. Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.

Jeśli chcesz anulować samą płatność, a masz tam "płatność nieudana", nie musisz jej anulować, po prostu ponów płatność.

oznacz moderatorów

kon13
#7 Wielbiciel#

płatność była nie udana także nie ma nic do zwrotu i właśnie brak ikony anuluj płatność

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kon13 Jeśli płatność jest nieudana, nie musisz jej anulować. Pieniądze nie zostały pobrane z konta. Jeśli zostały pobrane, wrócą na konto w ciągu 3 dni roboczych.

oznacz moderatorów