Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakiś czas temu zauważyłem że nie otrzymałem pieniędzy za zwrot sprzed kilku miesięcy.
Otworzyłem dyskusję z sprzedającym,który stwierdził że nie otrzymał zwrotu.Pokazując mu historię przesyłki stwierdził że nie jest to adres jego firmy.List przewozowy dla kuriera został wygenerowany poprzez formularz zwrotów na Allegro. Co ciekawe adres zwrotu jest taki sam jak nadania paczki.
Pomoc allegro prosi o zgłoszenie reklamacji do przewoźnika.
Mam składać reklamacje do firmy kurierskiej która prawidłowo dostarczyła paczkę?
Czy mogę złożyć wniosek do allegro protect,bez kontynuacji dyskusji z sprzedającym i reklamacji u kuriera?
@HP_2016 Cześć. 🙂 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Zwróciłeś towar prawidłowo, na adres, który sprzedający samodzielnie podał w warunkach zwrotu. Kontynuuj dyskusję i napisz w niej, że chcesz skorzystać z Allegro Protect, ponieważ prawidłowo dokonałeś zwrotu.
Jeżeli odesłałeś zgodnie co podał sprzedajacy w zakladce zwroty, to niech on sobie sam skalda reklamacje jak chce, odznacz dyskusję jako nierozwiązaną jak tylko będzie możliwość i wniosek do Allegro Protect.
Dziękuję za wskazówki,
Gdzie to można odznaczyć jako nierozwiązane? Bo widzę tylko opcję zakończ dyskusję
Sprzedający nalega na zakończenie dyskusji,twierdząc że nie jest niczemu winien.