Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie, wybrałem towary od czterech sprzedawców, trzech z nich miało Smart, czwarty nie, ale oferował dostawę do paczkomatu. Wskazałem ten sam paczkomat dla wszystkich czterech zamówień, opłaciłem zamówienie szybkim przelewem, pieniądze zeszły z konta, a na stronie Allegro niespodzianka:
Wybrana przez ciebie dostawa jest niedostępna. Skontaktuj się z nami, aby to wyjaśnić.
Z kim mam się teraz kontaktować? Pieniędzy nie mam, zamówienia są nieopłacone.
@jsoja Jaki masz status tej wpłaty? Rozpoczęta, anulowana?
Jeśli anulowana, pieniądze wrócą na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni. W zasadzie powinieneś teraz ponowić płatność, ale zanim to zrobisz, wyjaśnij ten komunikat o niedostępnej dostawie na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=713f3db7-e741-4fba-9404-09ee86a58e6c
Gdyby to było takie proste.
1. Wolałbym najpierw wyjaśnić temat zanim przeleję kolejne 500 zł za zakupy.
2. Płatność ma status Nieudana, ale jeśli próbuję ją ponowić lub opłacić tylko jeden z zakupów, to po kliknięciu w Zapłać pojawia się ww. komunikat o niedostępnej przesyłce.
Coś czuję - jako zawodowy programista - że temat będzie musiał iść co najmniej do drugiej linii wsparcia i zwykła rozmowa z kimś z pierwszej go nie rozwiąże.
Przy nieudanej płatności pieniądze też wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. Masz link do kontaktu w sprawie komunikatu. Były tu już podobne tematy, kilku kupujących skarżyło się na blokowanie zakupów, gdy dużo kupują ze Smartem. Wyjaśnij to z Allegro.
No tak, ale ten sam komunikat pojawia się, gdy próbuje opłacić zakup od sprzedawcy bez Smarta, z doliczonymi kosztami wysyłki.
Do supportu już napisałem i załączyłem screeny.
@jsoja, widzę, że w odpowiedzi na wiadomość mejlową poproszono Cię o zweryfikowanie, czy korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli jest ona aktualna, warto zaktualizować wtyczki lub sprawdzić działanie Allegro.pl w trybie incognito. Jeśli żadna z doradzonych czynności nie przyniesie rezultatu, będziemy konsultować się z działem technicznym. 🙂