anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odesłałam przesyłkę na reklamację i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy

magdalena6403
#7 Wielbiciel#

Jak zareagować, gdy po wysłaniu przesyłki na reklamację, nie otrzymałam ani zwrotu pieniędzy, ani zw

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

@magdalena6403 Jeśli nie otrzymałaś zwrotu pieniędzy, ani zw, otwórz spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś w nim o interwencję pracownika Allegro.

Jeżeli spór nie załatwi sprawy, po 14 dniach od zakupu złóż wniosek o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@magdalena6403  a ile czasu juz minęło od złożenia reklamacji?

oznacz moderatorów

magdalena6403
#7 Wielbiciel#

Od 13 sierpnia czekam na zwrot naprawionego sprzętu lub zwrot kosztów za zakup 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@magdalena6403, w tej sytuacji zachęcam Cię do skorzystania z rady @xyz96. W ciągu 180 dni od zakupu możesz rozpocząć Dyskusję ze Sprzedającym i przedstawić w niej swój problem.

Czy możesz wskazać numer zamówienia? W jakiej formie złożyłaś reklamację? Czy określiłaś w niej swoje żądania? Zgodnie z Art. 561[5] KC: Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

magdalena6403
#7 Wielbiciel#

Numer zamówienia 

e2914482-4b75-11eb-bd6d-995f0fba895c

Odesłałam paczkę pod wskazany adres do reklamacji. Moja prośba była, aby naprawić uszkodzony sprzęt. Po kilkunastu dniach podałam adres, do zwrotu paczki, do dziś brak paczki zwrotnej, w odpowiedzi dostałam, że będzie sprawdzona u kuriera, ale niestety dziś tj. 28 09 2021 na moje pytanie do sprzedającego czy paczka została sprawdzona u kuriera, niestety nawet nie dostałam już żadnej odpowiedzi. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@magdalena6403 w tej sytuacji jest już za późno, aby założyć sprzedającemu dyskusję. Od zakupu mineło więcej, niż 180 dni, ale napisałam w tej sprawie do odpowiedniego zespołu i otrzymasz od nas wiadomość co zrobić w tej sytuacji. Proszę Cię o cierpliwość, pomożemy Ci rozwiązać ten problem 🙂  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów